Alla inlägg den 3 maj 2008

Nej

Av Cecilia - 3 maj 2008 21:25

Nej jag vill inte att Isabelle ska vara ledsen! så här är ett litet inlägg med en rolig historia:


En ung kille kommer in på apoteket och ber
apotekaren om en kondom. Han tycker det är lite
pinsamt och känner att han vill förklara sitt köp för
mannen i kassan. "Min flickvän har äntligen bjudit hem
mig på middag och jag är säker på att om allt går bra
kommer jag att tillbringa natten med henne." Innan han
betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom
till.

Han förklarar "Min flickväns syster flörtar med
mig ibland, jag är säker på att hon gillar mig, kanske
har jag tur även med henne i kväll". Han tar upp
plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt som
han förklarar för receptarien "Min flickväns mamma är
relativt ung och snygg, jag tror att hon tycker om mig
och jag kan faktiskt ha möjlighet med henne OCKSÅ".


Kvällen kommer och alla sitter samlade runt
middagsbordet och det första som händer är att dom ber
en bordsbön. Efter bönen tar alla upp besticken utom
den unge killen som fortsätter att be. Efter några
långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger
"Jag visste inte att du var religiös".


Då svarar killen "Och jag visste inte att din pappa är
apotekare..."

Slutsats: Prata inte om dina strategiska planer med
främlingar, hela organisationen kan kollapsa.



Sen tänkte jag att eftersom Isabelle ändå är på tal så ta och titta in på hennes blogg också :) Där finns mycket roligt att läsa!:)


//C

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är godast,Pepsi eller Coca cola?
 Pepsi
 Coca cola
 Båda är lika goda

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards